Monday, May 16, 2011

Страдаме за теб, мое мило момченце!!!

Мили приятели,
много е трудно да публикувам точно това, но истината е такава, каквато е и ние не можем да продължим без нея. На 20 април 2011 бях на поредната консултация при д-р Николай Николов, с вътрешното усещане, че детенцето, което носех във вече 8 месец не беше добре - не усещах неговите движения. Докрорът ме увери, за пореден път, че всичко е наред, след като погледна монитора на видеозона. Не ми отговори на въпроса колко тежи и какви са размерите на детето. Поисках да видя сърдечния тон - показа ми го на екрана. На 5.5.2011 бях в кабинета отново с молба да ми бъде взета кръв за антитела, след консултация с личния ми лекуващ лекар. Имах ужасни обриви по цялото тяло, които алерголози и кожни обявиха за част от бременността, но д-р Николов отказа да ми вземе кръв за изследване. Отвратителната му медицинска сестра отказа дори да ми премери кръвното с погнусен поглед. Изпратиха ме да се изследвам в поликлиниката. Там обаче се оказа, че не правят такова изследване. Аз реших да се консултирам с втори гинеколог и се обърнах към д-р Йорданов. Посетих го на 9.5.2011 и той ме смрази с новината, че плодът е мъртъв, няма сърдечна дейност, има отток в главата и течност в белите дробове и че всичко за него вече е изгубено. На следващата сутрин съкрушена постъпих в Кърджалийската болница, където ме размотаваха, не можеха да вземат решение дали да включат системи за нормално раждане или да ме режат. Накрая ме пратиха пак да се консултирам с кожен специалист. Това ми дойде в повече и отпътувахме следобяд към Пловдивската частна клиника "Селена". Там хората ме приеха, без да се гнусят и да ме размотават. Дадоха ми хапче за стартиране на контракции и на 12.5.2011 в 15 часа изродиха по нормален път бебето, давайки шанс на следващото ми дете да се роди по нормален начин, дай Боже живо и здраво. Благодаря на екипа на д-р Ненев, на акушерката Зелиха и на всички служители в клиниката, които проявиха съчувствие и направиха най-доброто, за да не си отида и аз от този свят.
Умолявам всички пациенти на Николов от Кърджали да се пренасочат към друг наблюдаващ гинеколог! Бъдете здрави!

14 Comments:

At 5:49 AM, Anonymous Ицо said...

Стана ми много тъжно като прочетох всичко това :'(

За следващия път, ако имаш нужда от консултации, имам познати в Селена.

Гледай напред !

 
At 5:52 AM, Blogger Maya Tzenova said...

Мила Стаси,
Страдам заедно с вас, но Господ никога не дава страдание заради самото страдание - заради нещо е трябвало да се случи така... Дори това, да разкриеш на хората истината за един некадърник никак не е малко. Стискам палци вашето пълно щастие да не закъснява много. А за това мъничко неизгряло слънчице да си спомняме с благоговение и добро.

 
At 12:07 PM, Anonymous Desi Pugh said...

Mila Stasi i Borko,
Priemete nashite saboleznovania za zagubata na parvata vi rojba.
Kogato prochetoh tvoait blog sartseto me zabolia i ochite mi se palniat i sega sas salzi. Shtom moiata taga e tolkova silna, samo moga da gadaia kakvo izpitvate vie s Borko. Neka Gospod vi dari s drugo detentse ( jivo i zdravo) kogato mu doide vremeto. A na ginekologat Dr. Nikolov ne samo che triabva da mu se prekrati meditsinskata praktika, no i da se vkara v zatvora za ubiistvo.
Barzo vazstanoviavane na teb Stasi i ne gubete nadejda. Obichame vi.
DESI I JUSTIN

 
At 10:23 AM, Anonymous Boriana said...

Skapa Stanislava, niamam dumi da opisha tova, koeto izpitah kato prochetoh kakvo se e sluchilo!Mila moia, molia se ti da si dobre i gospod da ti dade sili da preodoleech bolkata ot tazi zaguba!Znam, che sega dumite sa izlishni, zatova priemi moite iskreni saboleznovania i neka viarata da ti pomogne da prodaljich napred. Izprachtam ti mnogo tseluvki I v mislite se vinagi stet e podkrepiam!!! Boriana

 
At 2:06 AM, Anonymous terancho said...

Бъдете силни! Не знам какво друго да кажа. Моля се за вас и ви обичам.

 
At 6:33 AM, Anonymous Rali said...

Стаси, няма утеха за такава скръб. Времето я носи в себе си! Намери сили да се простиш и се съхрани. Миналото е необратимо, живеем в настоящето,а бъдещето ни носи надежда за по-добър живот. Вярвам в теб и те обичам!

 
At 3:06 PM, Blogger m. said...

hi... is there any way i can read this post in english...??

 
At 2:15 AM, Blogger bibi said...

Здравейте,много съжелявам за загубата ви,но в какво точно обвинявате доктора?Извинявам се за въпроса,но аз ходя при него на консултация,и честно казано много се притесних от прочетеното.

 
At 12:36 AM, Blogger StasY said...

Отговор до биби и всички останали майки, очакващи рожбичка: Докторите трябва да бъдат най-отговорни и най-внимателни, когато се отнася до бъдещето на тази страна. Д-р Николов не само че не се прояви като внимателен и отговорен, той пренебрегна всички индикации, че нещата не са добре. Слабото кървене, което имах е било индикатор за проблем с плацентата и трябваше да ме прати веднагически да полежа в болница. Това, което той направи, е да ме успокои, че всичко е наред. Не постави стетоскоп за да чуе тонове, не ми измери и кръвното един път като хората. Единственото от което се интересуваше е да си вземе допълнителните парички. Изгонете търговците от храма, изгонете ги, за да ви има! Сега се боря с ужасна депресия - не вярвах, че така ще ми се отрази на психиката, но е факт...

 
At 2:53 AM, Blogger bibi said...

А установаиха ли причината за смъртта на детето,защото и аз имах слабо кървене,и не съм лежала в болница,но всичко е наред за сега,слава Богу.Извинявам се за любопитството,но се опитвам да си изясня случая Ви,тъй като както споменах и аз ходя при него.

 
At 4:11 AM, Blogger StasY said...

Докторите, които ме израждаха, казаха, че е престъпно да не обърнеш внимание на кървене в напреднала бременност и че престоя на плода в това състояние е отпреди последното ми посещение при Николов, който ме уверяваше, че всичко е наред. Той носи отговорността за два живота с нехайстовото си.

 
At 12:57 PM, Blogger bibi said...

Това имате ли го на някакъв документ-епикриза,съдебна експертиза и т.н.,защото иначе става ''той каза,тя каза...'',а на мен не ми се иска да вярвам на някого,който е на 100км от тук.От друга страна,ако това е вярно,не ми се иска да ходя повече при Николов.Вие обърнахте ли се към някакви институции,има ли официално решение по въпроса,какво становище имат колегите му от Кърджали?При кого бихте ме посъветвали да отида,защото в момента съм като в мъгла,а скоро трябва пак да ходя при него,и не знам какво да правя...

 
At 6:49 AM, Blogger Unknown said...

Моите съболезнования.

Димитър Георгиев

 
At 6:04 AM, Anonymous Anonymous said...

Това е престъпление .Този човек е престъпник.Не всичко е пари .

 

Post a Comment

<< Home