Tuesday, September 18, 2007

Момчиловци и Смолян, ЧРД, Мими и Мам!




След като мина колоездачната обиколка през Кърджали и след като премина през мен поток от тъжни и неприятни събития, потърсих утеха в сърцето на Родопите - Момчиловци. Там тази събота се отдадох на размишления за живота и за самотата. Вечерта откриха паметник на Николай Хайтов пред смолянския театър, а вътре в него Мариус пак ме разплака с неговото "Сътресение". В неделя - нищонеправене и вечерно гости в Ели, заедно със скъпите ми домакини Дора и Павката. Прости ми, Мими, че не се обадих за да ти честитя светлото рождение! ЧРД и на маминка Роза, като подарък за нея се оказа една мантинела, която ме спаси на връщане от Смолян, когато бях заслепена от първите лъчи на слънцето.

1 Comments:

At 12:55 PM, Anonymous Anonymous said...

Супер си е в Родопите. Аз се надявам този уикенд да отида на някое по-закътано място там :)

п.с. Защо те е разплакалo "Сътресение" ?

п.п.с. Внимавай с мантинелите, че е опасно. Казвам го от личен опит.

 

Post a Comment

<< Home