Monday, July 10, 2006

Марибор, Руше, Смолник - Словения







Привет!!! Завърнах се! Много не ми се щеше- тук ме чака една работа- отворила е паст хахаха! Както знаете, през времето от 24 юни до 07 юли бях в Словения. Това е място, което много прилича на България като природа, но хората не си преграждат дворовете с плетове и дувари. Много спретнато, модерно и селско едновременно, китно и спокойно. Само за гледане на деца. А и хората, които обичат да карат колело, ще го намерят за рай. На 1100 м надморска височина бях ръководител на групата от тийнейджъри от България, които бяха много щастливи да открият що за луд лидер съм. Незабравимо работихме, играхме, загубвахме се в гората и се правихме на маймуни! Имаше италианчета: поздрав за победатааааааа!!!!, французчета /повечето пришълци от далечен изток/, словенчета и разбира се булгар, булгааааар! В нашето минибусче бяха Мони /Монье, Монье/, Гери /Зако Бако/, Ели /певицата ни/ и Джани /Любовника/. Толкова смешни и поучителни истории имаме да разкажем, но само лично. А, искаха ме и за жена - Дани от хижата, ама беше малко по-необикновен отколкото трябваше хахаха!Вижте и първите снимки!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home